Reval 182 газовий регулятор Pietro Fiorentini

Купити Регулятор газу Reval 182 від ТМ PIETRO FIORENTINI (Італія)

Reval 182 газовий регулятор Pietro Fiorentini

На складі
500 грн.
Узнать цену
Reval 182 газовий регулятор Pietro Fiorentini

Имя:

Телефон:

Комментарий:

Пожалуйста, укажите ваше имя и телефон, чтобы мы могли связаться с вами


Reval 182 регулятор газу

Регулятор тиску Pietro Fiorentini REVAL 182 з вихідним тиском 6 - 12 000 мбар

являє собою регулятор тиску пилотнога типу для середнього і високого тиску.

Регулятор REVAL 182 являє собою регулятор 'FAIL CLOSE (в разі аварії закритий)' (з реакцією на закриття), тобто закривається у разі:

  • пориву основної мембрани;
  • прориву мембрани/мембран пілота;
  • відсутність запитывания основного контуру.

Регулятор тиску REVAL 182 являє собою конструкцію 'вхід зверху (top entry)', відрізняється простотою технічного обслуговування і можливістю застосування опцій безпосередньо на місці установки. Відмінне урівноваження вузлів, на які впливають зміни вхідного тиску, забезпечує точне регулювання вихідного тиску.

Основні характеристики роботи даного регулятора тиску наступні:

  • проектне тиск PS: до 19,2 бар
  • проектна температура (газу): -20 0С +60 0З
  • температура навколишнього середовища: -40 0С +60 0С (з корпусом із сталі); -30 0С +60 0С (з корпусом з чавуну); * температура не повинна опускатися нижче - 20°С, не повинен містити рідин і повинні бути вжиті всі заходи, щоб не допустити падіння температури потоку газу нижче - 20°С
  • діапазон вхідного тиску bpu: 0,5 - 16 бар
  • діапазон можливої регулювання Wd: 6 - 12000 мбар (в залежності від встановленого пілота)
  • мінімальне диференціальний тиск: 0,1 бар
  • клас точності АС: до 2,5
  • клас тиску закриття SG: до 5
  • наявні розміри Ду: 1'- 2'- 2'; 1/2- 3'- 4'- 6'- 8'- 10'
  • фланцеві з'єднання: ANSI 150 - 300RF або Ру 16

ПРИНЦИП ДІЇ ПІЛОТНОГО РЕГУЛЯТОРА REVAL 182

При відсутності тиску запірна частина клапана утримується в положенні закриття пружиною і спирається на армовану прокладку.

 

Вхідний тиск Pu, навіть якщо воно змінюється, не має жодного впливу на рівновагу запірної частини, оскільки це вплив анулюється балансувальним пристроєм.

Також шток з'єднання керуючої головки - запірної частині знаходиться між двома однаковими тисками, оскільки вхідний тиск Pu через внутрішній отвір у штока перекладається також у верхню частину, звану балансувальної камерою.

Хід запірної частини управляється через шток основною мембраною керуючої головки, на яку впливають такі зусилля:
- По напрямку вниз (закриття): Навантаження пружини, вага рухомої групи і штовхає зусилля, викликане регульованим тиском Pd у верхній камері керуючої головки;
- По напряму вгору (на відкриття): Штовхає зусилля, викликане командним тиском Pm, чинне в нижній камері керуючої головки і подається пілотом.

Командне тиск Pm виходить шляхом відбору газу з регулятора при вхідному тиску Pu.

Газ входить в прередуктор R 31/А (складається в основному з запірної частини, пружини з фіксованою настройкою і мембрани), фільтрується і зазнає редукування тиску до фіксованого значення Pup, яке залежить від настроечного тиску Pds регулятора.

З прередутора тиск Pup входить до пілот 201/А, завдання якого полягає у регулюванні за допомогою відкриття запірної частини значення командного тиску Pm, яке підводиться в керуючу головку регулятора.

Регулювання необхідного командного тиску Pm виходить шляхом порівняння між зусиллям, що надаються пружиною налаштування пілота, і дією регульованого тиску Pd, впливає на керуючу мембрану цього пілота.

Природно контур командного тиску являє собою відкритий контур з постійним скиданням за допомогою отвору (каліброваного отвору), існуючого в начальницького голівці регулятора, на вихідний тиск.

Якщо, наприклад, під час роботи буде мати місце зменшення регульованого тиску Pd нижче настроечного значення (через збільшення витрат або зменшення вхідного тиску Pu) встановиться дисбаланс рухомої групи пілота на користь настроювальної пружини.

Цей дисбаланс зміщує рухому групу по напряму вгору з подальшим частковим відкриттям запірної частини пілота. Як наслідок збільшується значення командного тиску Pm.

Командне тиск Pm керуючої голівці впливає під мембрану, викликаючи зсув по напряму вгору рухомої групи, а отже і запірної частини. Наслідком цього стає збільшення відкриття регулюючого клапана зі збільшенням витрати газу до відновлення значення настроечного тиску Pds.

Навпаки, якщо регульоване тиск Pd починає збільшуватися понад настроечного тиску (унаслідок зменшення витрат або збільшення вхідного тиску Pu) встановлюється дисбаланс рухомої групи не на користь настроювальної пружини.

Цей дисбаланс зміщує рухому групу по напрямку вниз з подальшим частковим закриттям запірної частини пілота. Отже зменшується прохід тиску подачі Pup по відношенню до командного тиску Pm.

В керуючій голівці завдяки перепускного отвору тиску між нижньою і верхньою камерою потім зменшується командне тиск Pm.

При зниженні командного тиску Pm зусилля, чинений пружиною на запірну частина, викликає зсув запірної частини по напрямку вниз. Наслідком цього стає зменшення відкриття регулюючого клапана із зменшенням витрати газу. Це зменшення витрати газу від регулятора відновлює значення настроечного тиску Pds.

В умови нормальної експлуатації запірна частина пілота розміщується таким чином, щоб значення командного тиску Pm встановлювалося так, щоб утримувати значення вихідного тиску Pd у попередньо обраного настроечного значення Pds.

Зміна настроечного значення Pds здійснюється за допомогою регулювального гвинта пілота. Обертання за годинниковою викликає стрілкою збільшення регульованого тиску Pds; при обертанні проти годинникової стрілки - навпаки.

Після досягнення попередньо обраного настроечного значення Pds, регулювальний гвинт може бути застопорений допомогою спеціальної гайки.

REVAL 182 являє собою регулятор fail close (в разі аварії закритий) (з реакцією на закриття), тобто закривається у разі:

- прориву основний мембрани
- відсутності запитывания контуру пілота

ЗНАЧЕННЯ РОБОЧИХ ТИСКІВ РЕГУЛЯТОРА REVAL 182

Командне тиск: Pm мінімальне: 54 мбар + Pd

Тиск запитывания пілота Pup: 180 мбар + Pd (201/А + R 31/А); 560 мбар + Pd (204/А + R 14/А).

Регулятор тиску REVAL 182 використовує пілоти 201/А з прередуктором R 31/А і 204/А з прередуктором R 14/А.

201/А + R 31/А 204/А + R 14/А

 

ВИБІР РОЗМІРУ РЕГУЛЯТОРА REVAL 182

Вибір розміру регулятора спрощується за допомогою застосування коефіцієнта витрати KG. Витрати при максимальному відкритті і різні робочі параметри залежать від співвідношень:

А-1 внекритическом режимі: (Pu < 2xPd), А-2 в критичському режимі: (Pu ;?: 2xPd)

де:

Q = витрата у стм3/год
Pu = абсолютне тиск у бар
Pd = абсолютне вихідний тиск в бар

 

З метою стримування звукових випромінювань і прямолінійних ділянок для розміщення відборів імпульсу рекомендується утримувати швидкість газу на вихідному фланці на значеннях, що не перевищують:

для Pd < 0,5 бар - 250 м/с

для Pd :S 5 бар - 200 м/с

для Pd > 5 бар - 150 м/с

Швидкість газу на вихідному фланці може бути визначена за допомогою співвідношення:

 

де:
V = швидкість газу в м/с
Q = витрата у стм3/год
Ду = номінальний діаметр регулятора в мм.
Pd = абсолютне вихідний тиск в бар.

Установка газового регулятора 'Pietro Fiorentini' REVAL 182

До установки регулятора необхідно переконатися, що:

а) регулятор може бути встановлений у передбаченому просторі, і він достатньою мірою доступний для проведення подальших робіт з технічного обслуговування;

Ь) вхідні та вихідні трубопроводи знаходяться на однаковому рівні, і вони в змозі витримувати вагу регулятора;

з) фланці входу/виходу трубопроводу паралельні;

d) фланці входу/виходу регулятора очищені, і регулятор не зазнав пошкоджень під час транспортування;

е) вхідний трубопровід був очищений, були видалені залишкові забруднення, такі як зварювальні окалини, пісок, залишки фарби, вода і т. д.

Регулятор Pietro Fiorentini Reval 182

 

Габарити і розміри в мм регулятора тиску газу Reval 182

 

Розміри (мм)25506580100150200250
Розміри (дюйм)1'2'2 1/2'3'4'6'8'10'
S - Ansi 150/PN16183254276298352451546673
A320350430430470550650770
B100130140150190220260310
C375375495495495630630630
D130160180200250270315398
E350350410410410475475470
F250285330340370400450550
G410430530530600735850760
H4304805705806607709101070
P170205250260290320370470

 

Ваги в кг

center'>580

Розміри (мм)25506580100150200250
Розміри (дюйм)1'2'2 1/2'3'4'6'8'10'
S - Ansi 150/PN163350587011019530

 

Reval 182 + з клапанами вимикачами, SB 82 та/або VB 93

 

Габарити і розміри в мм регулятора Reval 182 з клапанами вимикачами, SB 82 та/або VB 93

Розміри (мм)25506580100150200250
Розміри (дюйм)1'2'2 1/2'3'4'6'8'10'
S - Ansi 150/PN16183254276298352451543673
A320350430430470550650770
B300300315335360430475550
C375375495495495630630630
D390390425445500615695800
E350350410410410475475470
F250285330340370400450550
G410430530530600735850760
H62065074576583098011251320
P170205250260290320370470

 

Ваги в кг

Розміри (мм)25506580100150200250
Розміри (дюйм)1'2'2 1/2'3'4'6'8'10'
S - Ansi 150/PN1645567088132246354680

 

Reval 182 + монітор РМ/182

 

Габарити і розміри в мм регулятора тиску газу Reval 182 з монітором PM182

Розміри (мм)25506580100150200
Розміри (дюйм)1'2'2 1/2'3'4'6'8'
S - Ansi 150/PN16183254276298352451543
A320350430430470550650
B260290370380410490590
C375375495495495630630
D410430530530600735850
E350350410410410475475
F250285330340370400450
G410430530530600735850
H6407008608609401101300
L260295340350380410460
P170205250260290320370

 

Специфікація

Reval 182 газовий регулятор Pietro Fiorentini
Модель:Reval 182
ВиробникPIETRO FIORENTINI (Италия)
Основные параметры
Пропускная способность:по запросу
Входное давление:до 2 МПа
Выходное давление:1200 кПа

Відгуки (0)


Написати відгук

Теги регулятор,газу,reval,182,регулятори тиску